Odaát Airsoft Játékok
1.fejezet
Történet: By Felcser
The Ghost Town
2009. a véres polgárháború súlytotta Balkánon egyre nő a feszültség. Lázadó csapatok tartják rettegésben a helybéli lakosságot. Gyilkolnak és fosztogatnak, pusztulást hagyva maguk mögött. Megállíthatatlanul élik fel az ország megmaradt tatalékait. A NATO által kirendelt békefenntartók pedig képtelenek a nyomukra bukkani.
A háború kegyetlen forgatagában azonban van egy hely, ahova senki ember fia nem merészkedne...
Yorvolak, a szellemváros.
A település 1983-as bombázása óta senki nem járt a város falain belül. Aki mégis bemerészkedett, többé nem tért vissza. A helyi emberek szerint valami természetfeletti erő vette birtokába a várost és kísértetek lakják házait.
A lázadó csoport főparancsnoka viszont nem hisz a helyi meséknek és úgy dönt, hogy a városban létesíti erőinek új búvóhelyét , főhadiszállását. Azonban hibát követ el és a NATO hírszerzése elfogja egy rádióadását, amelyben beszámol egyik tisztjének a tervről. A szövetségesek nem haboznak és órákon belül útnak indítják Speciális Felderítő Egységüket (SRU - Special Recon Unit), hogy számolják fel a bázist.
A csapat a város szélére érve jön csak rá, hogy valami sokkal szörnyűbb jelenséggel kell szembenézniük, mit amire valaha is gondoltak...
A POKOL EKKOR ELSZABADUL!
Csapatok:
Rebel/Ghost Team - "A lázadó erőkből vált élőholt katonák, kik nem hittek és odavesztek"
Piros karszalag, medic nincs
Csapatvezető: Ghost Leader (megkülöböztetőjelzéssel)
Vezető feladatai: -irányítani csapatát;
-a szervező folyamatos tájékoztatása a csapat tevékenységéről, sikereiről, kudarcairól
Megjegyzés:a vezér a harmadik találat után leadja a megkülönböztető jelzését a játék szervezőnek, ezután átlagos játékosnak minősül.
Ki- és visszaállsi rendszer: az RGT csapat minden tagja végtelen élettel redelkezik, találat esetén (fegyvertalálat is számít) a kiállópotról kettesével, párban állhatnak vissza a játékba.
Feladataik:
-ellenőrzésük alatt tartani a várost
-kiiktatni és akadályozni a kék-csapatot
-megvédeni a CSOMAGot
-megszerezni minél több TÚLVILÁG kártyát (10 db összesen), amik a pálya különböző pontjain lesznek elrejtve, és eljuttati a játékszervezőhöz (egyszerre több kártyát is hozhat a csapat)
A piros-csapat nyer, ha a feladatok közül legalább kettőt végrehajtott.
NATO SRU (Special Recon Unit)
kék karszalag, medic nincs
Csapatvezető: Commander Odd (megkülönböztető jelzéssel)
A parancsok feladatai:
-csapatirányítás
-a szervező folyamatos tájékoztatása a csapat tevékenységéről, sikereiről, kudarcairól
Megjegyzés: a parancsnok egészen a 10ik LÉLEK kártya elvesztéséig a rangjában marad.
Ki- és visszaállási rendszer: az SRU csapat minden tagja kap a játék elején a játékszervezőtől 10 db LÉLEK kártyát, amit magánál kell tartania. Találat esetén (fegyvertalálat is számít), a kiállópontra kell mennie a játékosnak és le kell adnia 1 LÉLEK kártyát a játékszervezőnek. Ezután máris csarlakozhat társaihoz a csatamezőn. Amennyibena játékos LÉLEK kártyái elfogynak, automatikusan az RGT csapathoz kell csatlakoznia (karszalag fordítással, amint leadta az utolsó LÉLEK kártyáját) és immáro9 élőholtként kell harcolnia egykori társai ellen.
Feladataik:
-kiiktatni a Ghost Leader-t (3dik találat után esik ki, de átlagos játékosként visszaáll)
-megszerezni a CSOMAGot, amit a piros-csapat rejt el a pályán és eljuttati a játékszervezőhöz
-akadályozni a piros-csapat tevékenységeit
Megjegyzés: a kék-csapatnak TILOS a TÚLVILÁG kártyákhoz nyúlnia!!!
a kék-csapat nyer, ha a fent említett feladatokk közül legalább kettőt végrehajtott.
SPEC. FACT.:
A játék menete közben több alkalommal is lesz HOLTAK ŐRJÁRATA, aminek kezdetét egy hosszú sípszó fog jelezni a játékosoknak. Ekkor a pályán tartózkodó összes játékosnak vissza kell vonulnia valamilyen fedezékbe, rejtekhelyre. A sípszó elhangzása után pár perccel a Szervező által kijelölt csapat megy végig a páyán és minden fedezék nélkül maradt játékosra tüzet nyit. Akik a ki/visszaállási rendszer alapján a lelátóhoz mennek. A HOLTAK ŐRJÁRATÁRA TÜZET NYITI TILOS!!! A cél az elrejtőzés.
Amint az ŐRJÁRAT végigvonult a pályán két hosszú sípszóval jelzik a játék folytatását.
(A HOLTAK ŐRJÁRATának célja a zavarkeltés, a megkezdett feladatok akadályozása és a játékosok összezavarása.)
Megjegyzés: Ha a sípszó elhangzik közel sem biztos, hogy érkezik őrjárat.