Tűzkeresztben

Hadinapló Rólam, rólunk nektek. Airsoft, ahogy mi látjuk, tőlünk nektek.

Friss topikok

  • Ynnek: @SteK: Javítva :D (2009.07.27. 20:22) C.Q.B.
  • Ynnek: Nemsoká a vasárnapi lövöldözés részletes élménybeszámolója is felkerül a hadinaplóba. Türelmeteket... (2009.05.26. 19:50) 2009.05.24. (vasárnap) Ghost Town
  • SteK: Üdv... Hát sok sikert az egyesülethez, a blogba kellemes írást, és soksok frissítést. :D Lőjetek m... (2009.05.09. 10:04) Kunmadaras 2009.04.30.-2009.05.01.

Linkblog

HTML

Ghost Town II - Prisoners of Yorvolak

2009.07.08. 20:02 | Ynnek | Szólj hozzá!

 

Tűzkereszt Lövész egyesület, Debrecen

 

 

 

2009. 07. 25. (szombat)

Helyszín: Szentannapuszta

Találkozó: 8:00 Szepességi 45.

Játékkezdés: 10:30

 

 

MASZ szabályok érvényesek. Piros, kék és fehér karszalag kötelező. Medic a játékban VAN.

 

Történet:

 

Odaát Air-Soft Játékok

By Felcser

 

2. Fejezet

 

The Ghost Town II Prisoners Of Yorvolak

 

 

 

 

2009. Balkán. A NATO erőfeszítései a lázadó erők felszámolására folytatódnak. Habár a lázadó csoport főparancsnoka eltűnt, máris van, aki a helyére pályázik. A cél ezúttal is a titokzatos CSOMAG megszerzése, mely korlátlan hatalommal ruházza fel birtokosát. Mivel e tárgy utolsó feltételezett pozíciója a Szellem Városban található, annak is egy eldugott néhai

parasztgazdaságában, ahol a föld is átkozott, a lázadó csapatok a rémhírek ellenére is elindulnak, hogy átkutassák Yorvolak szélén található elhagyatottnak hitt tanyát.

 

Eközben a NATO főparancsnokságán nő a feszültség. A Vezérkar úgy dönt, hogy Odd parancsnok és egységének tragikus elvesztése után nem indít újabb csapatot a térségbe.

Ám Odd régi barátja, Pratt parancsnok nem tud beletörődni bajtársa eltűnésébe és titokban megszervez egy mentőakciót, mely a „Messias” fedőnevet kapja. A hadművelet célja, hogy élve vagy holtan, de mindenféleképpen ki kell hozni Odd parancsnokot a fertőzött területről.

 

Azt viszont senki sem gondolta volna, hogy a parancsnok és megmaradt maroknyi embere még mindig küzd az életben maradásért az őket körülvevő szellemcsapat ellen…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csapatok:

 

Ghost/Szellem Csapat

 

Piros karszalag, medic nincsen

Csapatvezető: Ghost Leader  (játékszervező, megkülönböztető jelzéssel)

Vezér feladatai: - csapat irányítás

- Játékszervezők tájékoztatása, kommunikáció

Megjegyzés: az első fejezetben megismert élőhalott katonák.

 

Kiállási/visszaállási rendszer: A csapat minden tagja végtelen élettel rendelkezik, találat esetén (fegyvertalálat is számít) a kiálló pontról hármasával állhatnak vissza a játékba. (Kiálló pont a játék kezdetekor lesz kijelölve a játékszervezők által.)

 

Feladataik:

-         ellenőrzésük alatt tartani a várost

-         kiiktatni és akadályozni a kék- és a karszalag nélküli csapatot

-         megvédeni a CSOMAG-ot

-         megszerezni minél több piros zászlót (amik a pályán lesznek elszórtan elhelyezve, megszerzése után leadni valamelyik játékszervezőnek, többet is ellehet hozni egyszerre)

 

Rebel/Lázadó Erők

 

Karszalag nélküliek, medic van.

Csapat vezető: Rebel Leader (játékszervező, megkülönböztető jelzéssel)

Vezér feladatai: - csapat irányítás

-         Játékszervezők tájékoztatása, kommunikáció

 

Kiállási/visszaállási rendszer: A csapat minden tagja rendelkezni fog 5 élettel, találat esetén (fegyvertalálat is számít)  a Medic a nála lévő nyomókötéssel gyógyít. Ha egy játékos  életei elfogynak automatikusan a piros csapatba kerül! A Medic szerepköre át nem ruházható, az utolsó találata után minden játékosnak egy élete marad.

 

Feladatai:

-         megszerezni a CSOMAG-ot és leadni egy játékszervezőnek

-         kiiktatni a kék-csapatot és akadélyozni a piros-csapatot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NATO SRU 2 Csapat

 

Kék karszalag, medic van.

Csapat vezető: Commander Pratt (játékszervező, megkülönböztető jelzéssel)

Vezér feladatai: - csapat irányítás

- Játékszervezők tájékoztatása, kommunikáció

 

Kiállási/visszaállási rendszer: A csapat minden tagja rendelkezni fog 5 élettel, találat esetén (fegyvertalálat is számít)  a Medic a nála lévő nyomókötéssel gyógyít. Ha egy játékos  életei elfogynak automatikusan a piros csapatba kerül! A Medic szerepköre át nem ruházható, az utolsó találata után minden játékosnak egy élete marad.

 

Feladatai:

-         megszerezni a CSOMAG-ot és leadni egy játékszervezőnek

-         kiiktatni a karszalag nélküli-csapatot és akadályozni a piros-csapatot

-         végre hajtani a „Messias” küldetést és kihozni a térségből Odd parancsnokot és embereit egy előre megjelölt pontra

 

 

 

Survivors/Túlélők

 

Kék karszalag, medic van.

Csapat vezető: Commander Odd (játékszervező, megkülönböztető jelzéssel)

Vezér feladatai: - csapat irányítás

- Játékszervezők tájékoztatása, kommunikáció

 

Kiállási/visszaállási rendszer: A csapat minden tagja rendelkezni fog 5 élettel, találat esetén (fegyvertalálat is számít)  a Medic a nála lévő nyomókötéssel gyógyít. Ha egy játékos  életei elfogynak automatikusan a piros csapatba kerül! A Medic szerepköre át nem ruházható, az utolsó találata után minden játékosnak egy élete marad.

 

Feladatai:

-         életben maradni a segítség megérkezéséig

-         a sikeres mentőakció után csatlakozni a kék-csapathoz és segíteni a feladataiban

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzkereszt.blog.hu/api/trackback/id/tr771234908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása